به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان، محسن افشارچی روز پنجشنبه در بازدید از این سامانه با بیان اینکه شنیدن صدای مردم اولویت است گفت: دولت صدای مردم را باید بشنود و مرکز ارتباطات مردمی در نهاد ریاست جمهوری برای این امر بسیار فعال است.
افشارچی افزود: ۸۰۰ کاربر در دوشیفیت کاری تا پایان سفر ریاست محترم جمهوری آماده دریافت درخواست ها، مطالبات ،نظرها و پیشنهادهای مردم استان هستند.
وی خاطر نشان کرد: این سامانه ازامروز به مدت سه روز (۱۴تا ۱۶دی ماه) از ساعت ۷ تا ۲۱ به صورت آنلاین آماده دریافت مسائل و درخواستهای مردم استان است.
نظر شما